Fără concediu în Eforie Nord anul viitor

Chiar de am zis în articolul de anul trecut că „fără concediu în Eforie Nord anul viitor”, se pare că am ţinut morţiş să merg. Iată ce am avut de spus despre concediul din 2016: Concediu în Eforie Nord.

Însă anul acesta a fost şi mai rău! Deci, la anul SIGUR mă reorientez!

Dar hai să o luăm încet şi intru în amănunte, până-mi sunt proaspete impresiile şi nervii 😛

carturesti.ro%20

Cazarea

Vila Lucmar, la fel ca anul trecut. Doar că în acest an doamnele au fost nervoase, stresate, habar nu am ce le-o fi supărat în aşa hal.  Suficient de mult cât să-mi strice buna dispoziţie în două zile distincte.

În una din zile, unul din copii mei a avut un accident nocturn. Iar una din cele două doamne care se ocupă de adminstarea unităţii a fost foarte revoltată când am rugat-o să schimbe lenjeria. Şi m-a sfătuit să cumpăr scutece dacă au copii probleme de acest gen. Da, cum aţi citit!

Ne-am cazat luni, plecam duminica, iar cealaltă doamnă a venit să schimbe lenjeriile vinerea. Nu mi-am dat seama care a fost rostul, dar na. Pe lângă faptul că a venit când eram toţi în cameră, a mai fost şi cu draci. Mi-a smuls efectiv perna din mână când am vrut să o ajut să schimbe husa. Nu de alta, dar vroiam să plece cât mai repede din cameră.

Soţul s-a luat de dânsa, s-a potolit şi şi-a văzut de treabă, lăsându-mă să fierb în suc propriu.

Dar eu am blog 😛 😛 😛

evil note

Poate că aceste evenimente le-au determinat pe doamne să nici nu-şi facă apariţia când am plecat din unitate. Am lăsat cheia în cuier şi duşi am fost.

Păcat de această locaţie. Curtea frumoasă, camere mari, preţuri aşa şi aşa, aproape de plajă. Însă eu nu aş mai merge la ele de aş merge în Eforie Nord. Nu că aş mai avea de gând 😛

Staţiunea Eforie Nord în 2017

Mai aerisită ca şi anul trecut în ceea ce priveşte vânzătorii de pe trotuare. Cu ei aveam eu ceva anul trecut 😛

Acum e mai bine. Unele locaţii s-au închis, alte unităţi au apărut peste an. Chiar unele clădiri care anul trecut erau în paragină, acum erau la mare căutare, fiind strălucitoare pe exterior. Nu ştiu cât ţine, dar măcar în acest sezon s-au scos în ceea ce piveşte investiţiile.

Şi mai sunt multe clădiri în construcţie.

Plaja din Eforie Nord

Eeeeee, aici deja trec la altă situaţie!

DE 5 ani de când merg constant în acceastă staţiune, niciodată nu s-a prezentat plaja în aşa HAL!

Mai întâi să vă anunţ că NU MAI SUNT ŞEZLONGURI PE PLAJĂ! Înainte erau mai multe, acum doar plaja Belona mai are şezlonguri amenajate. În rest, la liber.

Partea nasoală o reprezintă nisipul de pe plajă. PLIN DE SCOICI!

plaja eforie nord

Făcusem articolul Plaja la picior şi speram să nu am nevoie de ajutor în plimbările pe plajă. Dar acum nu ai cum ajunge de pe mal în apă fără papuci!

Iar copii au fost cei care au avut mai mult de suferit. Băiatul alegându-se cu o tăietură ce l-a afectat 3 zile. Nu am mai putut pune talpa jos, aşa tare l-a durut şi aşa tare s-a umflat. A fost nevoie de tratament pentru a trece peste acest moment.

Să vă mai zic cum arăta plaja în ultima zi, duminica?!

eforie nord 2017

Frumos, nu?!

Mă întrebase cineva de ce nu am pus mâna să curăţ dacă tot am făcut poză şi am postat-o online. Răspunsul meu: pentru că eram cu doi copii şi nu doream ca ei să pună mâna pe gunoiul altuia!

Marea Neagră în Eforie Nord

Apa a fost mereu rece! Valurile au fost mereu acolo să ne arate că suntem pe teritoriu instabil!

Şi în ziua în care valurile s-au domolit, atunci marea a scos la iveală ceea ce oamenii au aruncat în ea.

Coji de seminţe, pungi de plastic, cotoare de măr, bucăţi întregi de porumb fiert, flacoane, adăugând şi alge la greu….. Cum să înoţi în aşa ceva?!

Se pare că sunt eu mai sensibilă, căci alţii nu au avut reţineri în a testa apa plină de cele enumerate mai sus.

Fără concediu în Eforie Nord anul viitor

Nu mai am la ce merge. Conştientă sunt că oriunde poate fi la fel, dacă oamenii sunt de acelaşi soi. Dar nici nu aş mai merge într-un loc unde clar nimic nu se îmbunătăţeşte.

Ca să nu mai zic de turişti!

Eu dimineaţa nu funcţionez în parametri optimi dacă nu beau cafea. Pe faleză, la 8 dimineaţa când noi mergeam la plajă, era coadă la GOGOŞI şi HAMSII! La ora aia?!

Veniţi vă rog cu recomandări de locuri bune pentru un concediu decent al unei familii cu doi copii! Mă ajutaţi?

39 de gânduri despre “Fără concediu în Eforie Nord anul viitor

1. De asta nu am mai mers in Romania.Anul acesta a fost prima iesire dincolo si nu regret deloc.Am fost in Thassos,nu am cheltuit mai mult decat aici.Plaje frumoase,curate.www.thassos-holiday-rentals.com/ro
    Si noi tot din Bihor !

Apreciat de 2 persoane

2. Ma scot din sarite oamenii care isi lasa gunoiul pe unde apuca! Anul trecut in drum spre Retezat am gasit mormane de gunoi..de la sticle de bere si hartii pana la pantofi si haine. Cun poti sa fii atat de nesimtit? Cum?

Eu iubesc Romania, sunt locuri foarte frumoase la noi in tara, as vrea sa fie si bun simt sau pedepse pentru cei care fac magarii din asta.

Apreciat de 1 persoană

3. Anul trecut, gravidă fiind, am zis să mergem la marea noastră, pe care nu am mai văzut-o de la vârsta de 6 ani. O decizie mai proastă nu puteam lua, am dat o grămadă de bani și am avut un concediu dezamăgitor.

Anul acesta, cu piticul din dotare mergem in Turcia la Delphin Imperial. Nu mă mai joc cu experiențe de România, în Turcia știu ce standarde sunt și sunt sigură de un concediu perfect.

Pentru la anul îți doresc un Concediu mai plăcut 😊

Apreciat de 1 persoană

4. Grecia. Anul Acesta am venit pt prima data cu fetita 1 an 11 luni. Curatenie exemplara, servire ireproșabilă, fără fete acre, mâncare delicioasa, plaje curate, șezlonguri și umbrele cate vrei (preturi în jur de 5 euro). Anul acesta suntem în creta, dar am mai fost în zakyntos și thassos fără copil. Nu mi se pare ca am cheltuit mai mult decât în România, unde am fost anul trecut cu fetita și am venit de acolo cu enterocolita

5. Când eram mică tot acolo mergeam și eu cu ai mei, acum aleg Mamaia „stațiunea fițelor” pentru că ddeși este mai scumpă, mi se pare muuuult mai îngrijită 😀 Nu știu ce să zic de litoralul nostru, nu prea mai este nici o stațiune child friendly, de ce nu încerci malul bulgăresc, la aceleași prețuri găsești condiții mai decente 😀
    Mult succes la anul! :*

Apreciat de 1 persoană

• Mamaia ar putea fi singurul loc unde am mai putea incerca. Dar nu stiu exact inca ce ne iese in cale pana la anul.

Malul bulgaresc pare a fi noul mal romanesc. La cati romani se perinda pe acolo….
      Multumesc de recomadare!

Apreciază

6. În Juipter sau în Saturn. Și noi am mers cu copii și ni s-a părut ok în ambele locuri, în hoteluri de 3 stele. Majestic în Jupiter, Narcis în Saturn. La Jupiter, unde am mers anul acesta (abia m-am întors) sunt ceva pietre la intrarea în apă, dar nisipul este ok. Poate nu așa fin ca la Mamaia, dar nici nu e plin de scoici, cel puțin în zona plajei principale. În zona golfurilor sunt mai multe scoici, dar nu depășesc în proporție nisipul. Cafea găseam în holul hotelului, unde există aparat de cafea, dar și la chioșcurile din apropierea plajei. Este destul de aerisit, seara e mai aglomerat în stațiune, în zonele cu magazine și restaurante, dar nu am întâmpinat probleme în a găsi mese libere la localurile pe care le-am considerat ok. Mâncarea a fost în regulă atât la restaurantul hotelului, cât și la cele din stațiune la care am mers noi. Suficient de diversificată încât să se găsească ceva și pentru mofturoși. Nu am cumpărat chestii de la tonete dubioase – gogoși, hamsii, înghețată. Prețurile la supermarketuri sunt acceptabile, mai scumpe decât la Mega Image, evident, dar comparabile cu cele de la mini marketurile din București. Apa a fost curată, plaja de asemenea, fiind și zone întinse cu șezlonguri, dar și pentru cearșaf, încât cred că oricine ar fi fost mulțumit. Se făcea curățenie seara și dimineața, oamenii își duceau gunoaiele la tomberoane și coșuri de gunoi amplasate pe plajă destul de aproape încât să nu fie un efort să ajungi la ele. Toaleta este la marginea plajei, lângă tarabe și baruri, curată și potrivită și pentru copii.
    La Saturn s-au mai șters din amintiri, dar am fost foarte mulțumită încât acolo aș vrea să revin. Nu m-am săturat de mare anul acesta. La Jupiter am mers fără să pot alege unde și cum, dar nu am putut refuza ocazia de a merge la mare și, în cele din urmă, experiența a fost plăcută. Să revin la Saturn, unde am luat cazare fără masă și a trebuit să mâncăm în stațiune. La prânz mâncam la Terasa Galbenă, deși aveam ceva de mers de la plaja noastră din dreptul hotelului, unde era un golf mărișor, foarte ok pentru a lăsa copiii în apă supravegheați de la mal. Apă curată, nisipi fin în apă – perfect pentru noi. Șezlonguri și cearșafuri în proporții egale. Prețuri ok la terase și tarabe de pe faleză. Hotelul foarte ok, dar cu mai puține facilități decât Majestic din Jupiter, unde aveau și piscină și spectacole seara. Nu prea găseam rostul unei piscine la mare, însă când apa a fost prea rece pentru copii, au dat iama la piscină. Aveam de mers până în centrul stațiunii maxim 10 minute în ritmul copiilor. Și la Jupiter este oarece distanță până în miezul distracției, dar a meritat. La Saturn, hotelul era lângă plajă, doar coboram o pantă și ajungeam la mare. Ajungeam rapid la Profi din Mangalia, pentru cumpărături legate de micul dejun, ape, băuturi etc.
    Ambele stațiuni mi se par frumoase și potrivite nevoilor și exigențelor mele.

7. Pingback: Păreri despre Delfinariul din Constanţa | ADN de Femeie

8. noi suntem nationalisti convinsi , si prefer sa vad frumos din tara mea 🙂 pe bani mult mai putini decat in afara . ( avem vreo 3 concedii in austria si germania si sub 1000 de euro nu s-a lasat niciunul- fara cazare ) . noi preferam circuitele, anul trecut am fost de 1 mai la mare,constanta mai exact si a fost minunat . in vara am mers la conele mari ( salina+bai sarate) din nou a fost minunat ,desi am avut mici incidente la cazare. la intoarcere am mers pe la orsova, cascada bigar, o mica oprire la timisoara si acasa . o saptamana minunata . Anul acesta de rusalii, am mers la ocna sibiului (bai sarate) cu oprire la deva si intoarcere pe la alba iulia la cetate .. din nou minunat . singurul lucru neplacut a fost nesimtirea din trafic . de fiecare data cand sunt prin tara imi spun ca „civilizatie in trafic ca si in oradea nu este nicaieri ” . In concediul din vara , inca nu e stabilit 100% dar sigur vor fi vreo 3-4 zile la ocna sibiului, si as vrea si la slanic prahova 2-3 zile ( dar inca nu e sigur) la intoarcere, cel mai probabil va fi sighisoara, si o noapte in turda , cu inca o tura de salina 🙂
    Ca o mica paranteza, Eforie mi s-a parut dintotdeauna cea mai urata (si mizerabila) statiune din tot litoralul romanesc. Mai jos in Neptun-olimp , din nou e alta viata 🙂 Nu as iesi din tara doar sa merg la mare,( nu sunt omul marii, poate de aia) in schimb as merge in croatia sau muntenegru 🙂

Apreciat de 1 persoană

• Multumesc tare mult Cami pentru randuri. Si eu pledez mereu pentru frumusetile noastre, insa litoralul romanesc ne dezamageste in ultima vreme.

Pentru escapade la munte mereu cautam si gasim variante superbe. In tara.

La mare mergem vara, mai mult pentru cei mici. Cica le-ar face bine. Insa cred ca voi trece peste acest aspect si voi alege alte zone ” sarate”.
      Circuitele sunt mai greu de pus la noi in practica. Momentan. Inca un pic si creste printesa astfel incat sa putem colinda si noi tara in voie.